loading...
کافه سینما
علی قلی زاده بازدید : 48 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)
حمید گودرزی با حضور دربرنامه تلویزیونی خوشا شیراز حرفهای غیر منتظره ای درباره سریال قلب یخی زده است. گودرزی در این برنامه گفت: متاسفانه باید بگویم که تهیه کننده وسرمایه گذار این مجموعه از نام من سوءاستفاده کردند و تصویر من را روی پوستر فصل دوم گذاشته اند . من از همین برنامه به طرفداران و همه کسانی که من را می شناسند و به من لطف دارند می گویم که این فصل قلب یخی را نخرید .من دراین فصل بازی ندارم و واقعا نمی فهمم برای چی از عکس من سوء استفاده کرده اند .

گودرزی درباره دستمزدش دراین سریال گفت :آنها یک مبلغی را توافق کردند اما تنها قسمتی از آن را به من دادند و دراین باره هم بی انصافی و کم لطفی کردند.
برچسب ها گودرزی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نویسنده : علی قلی زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 6,601